Невидимий матеріал створили вчені

Срд, 03/12/2014 - 22:01
Невидимий матеріал

Британські вчені винайшли матеріал настільки чорного кольору, що людське око не може його розпізнати, пише  газета Independent.

Наноматеріал Vantablack, зроблений з найтонших трубок, виготовлений на основі алюмінієвих пластин британською компанією Surrey NanoSystems. Колір нового матеріалу настільки чорний, що поглинає тільки 0,035% видимого світла, встановлюючи новий світовий рекорд.

Вчені створили невидимий матеріал

Неввидимий матеріал

"Суперчорний" зроблений на основі вуглецевих нанотрубок, кожна в 10 000 разів тонша людської волосини. На місці предмета, покритого чорним матеріалом, людське око може розпізнати тільки чорну діру.

За даними британської газети, практичне застосування "чорної матерії" відкриває нові горизонти в астрономії, дозволяючи істотно поліпшити функції астрономічних камер, телескопів і інфрачервоних сканерів.

Допускається і військове застосування, однак плани з використання тримаються в секреті, повідомляє Independent. Теплопровідність наноматеріалу в 7,5 разів вища, ніж у міді, а характеристики пластичності в 10 разів перевищують механічні властивості сталі.

За даними журналу Optics Express, наноматеріал Vantablack буде вперше продемонстровано в рамках авіасалону у Фарнборо.

Читайте більше